Eduardo Muela Rodríguez

Abogado. Ha sido Secretario y Consejero en el Consejo de Administración en Andbank España S.A., Secretario no consejero de Andbank Wealth Management, S.A., S.G.I.I.C., Consejero de Medipatrimonia Invest, Consejero de Gestora del Fondo General de Garantía de Inversiones, S.A. (FOGAIN), Profesor de Derecho del Mercado de Valores de IE Law School (Instituto de Empresa), Profesor de Derecho del Mercado de Valores en CUNEF (Colegio Universitario de Estudios Financieros), Presidente del Consejo de Administración de Andbank Luxembourg, S.A. y Consejero de Andbank Asset Management Luxembourg, S.A.. También ha desempeñado distintos puestos en Banco Inversis S.A., Venture Finanzas, S.V., S.A. (Mirabaud), el Grupo Bayerische Hypo und Vereinsbank, A.G., Grupo Banco Santander (Banco Banif), y Comisión Nacional del Mercado de Valores. Ha sido Consejero de la Sociedad Rectora de la Bolsa de Valores de Valencia, S.A. desde 2003 hasta el 2008. Licenciado en Derecho por la Universidad Complutense de Madrid (1984- 1989). Máster en Asesoría Jurídica de Empresas (M.A.J.) por el Instituto de Empresa (1990). Abogado en ejercicio por el Ilustre Colegio de Abogados de Madrid desde 1989. Miembro del Consejo Académico de FIDE. Mediador acreditado por el Centre for Effective Dispute Resolution (CEDR) de Reino Unido y Miembro certificado del Instituto de Consejeros-Administradores, (IC-A).

Lawyer. He has been Secretary and Director of the Board of Directors at Andbank España S.A., non-director Secretary of Andbank Wealth Management, S.A., S.G.I.I.C., Director of Medipatrimonia Invest, Director of the General Investment Guarantee Fund Manager, S.A. (FOGAIN), Professor of Securities Market Law at IE Law School (Institute of Business), Professor of Securities Market Law at CUNEF (University College of Financial Studies), Chairman of the Board of Directors of Andbank Luxembourg, S.A. and Director of Andbank Asset Management Luxembourg, S.A. He has also held various positions at Banco Inversis S.A., Venture Finanzas, S.V., S.A. (Mirabaud), the Bayerische Hypo und Vereinsbank Group, A.G., Banco Santander Group (Banco Banif), and the National Securities Market Commission. He has been a Director of the Governing Society of the Valencia Stock Exchange, S.A. from 2003 to 2008. Law degree from the Complutense University of Madrid. Master's Degree in Legal Counseling of Companies (M.A.J.) by the Instituto de Empresa (1990). Lawyer in exercise by the Illustrious Bar Association of Madrid since 1989. Member of the Academic Council of FIDE. Mediator accredited by the Center for Effective Dispute Resolution (CEDR) of the United Kingdom and certified member of the Institute of Counselors-Administrators, (IC-A).