Ignacio Ayerdi Salazar

Ex-Presidente de Philips Ibérica; dirigió la División de Tecnología Médica de Philips durante 17 años. Patrono de la Fundación: IMAS (Instituto para la Mejora de la Asistencia Sanitaria), preside el Consejo Asesor de la Fundación Signo (Gestión y Evaluación de Costes Sanitarios); y es miembro del Consejo Asesor de la División Salud de Tecnalia. Ingeniero Superior de Telecomunicación. Miembro del Consejo Académico de Fide.

Former President of Philips Ibérica; he directed the Medical Technology Division of Philips for 17 years. Board Member of IMAS (Institute for the Improvement of Sanitary Assitance), president of the Advising Board of Signo Foundation and Member of the Advising Board of the Health Division of Tecnalia. Engineer of Telecommunications. Member of Fide´s Academic Council.